Thursday, July 28, 2011

Shopping as Therapy; Tapi kali ni utk baby!Part II


Alhamdulillah..Seven months down, two more to go. Can't believe I have made it to the 3rd trimester! The countdown is really on in this final trimester anyways.. pheww...

Sekarang sudah boleh makan, tidur, mandi dan berangan dengan lebih tenang. Barang² si tecit ini sudah lengkap. Tinggal lagi keperluan² yang kecil². Di supermarket pun ade. 

Cuma perlu tunggu masa aje lagi untuk bersabung nyawa bulan october nanti. Ohh sudahlah anies! Ayat tak hengat!

My checklist;

Teaser;




Seronot betul bila mahu beli barang² die ini. Comel² dan macam² pilihan. Rasa seperti mahu angkut semua sekali bertroli-troli. Kenape? Ingat beli barang² bdk tecit ini tak boleh rambang mata ke hape? HAHA. 

Barang mama tak ade ke? Tak ape.. Yang itu nanti² pun boleh. Papa pun tersenyum lebar bila tawu mamanye tidak mawu beli apa² brg pun untuk diri sendiri. Mahunya tidak suka dia itu, bukan ke haku yang selalu pulun mengangkut itu ini kalau pergi bersopping sebelum ini? HOHOHO. Tengah practice jadi mama yang baek la ni sayang.. ppfffftttttt! =P

Itu ajelah.. mawu pergi makan, tidur, mandi dan berangan dengan tenang..aicehh~ 


    

4 comments:

  1. anis semua pink colour mesti girl..bestnya..kakak mai boy...so semua biru..ahax

    -mai-

    ReplyDelete
  2. a'ah scan aritu sonographer ckp bb gurl. tp tu pun br 80%. tp brg2 suma dah beli kaler pink! buleh? ahaha...oh anak buah mai nnti bb boy eh..besh2! :)

    ReplyDelete
  3. rasenye akk kena pinjam anis punye list la. sendiri pun nk kena buat preparation ni.

    ReplyDelete
  4. wahh ye ke kak najwah? ashran nk dpt bb baru ke ni? congratz!! :D

    ReplyDelete