Saturday, June 4, 2011

2nd NHS dating scan!



Sudah masuk 21 minggu sekarang, semalam sudah scan untuk kali kedua. Budak tecit semakin mendemponkan diri. Tapi kali ini tidak lah seactive mula² scan dahulu itu. Mungkin juga dia rasa dia sudah semakin dempon dan tidak mampu bergerak secara hebat lg. ahaha... Padan muka. Sape suruh paksa mummy kamu ini melantak banyak sangat.. Hari² melantak tidak hengat. hoh! Mungkin juga dia tidak active semalam kerana mahu simpan tenaga untuk bermartial art, mcm yg dia ini selalu buat malam². ohhh..apekah!


Tangan dia itu macam itu aje lah...sentiasa di atas kepala dia mcm dalam gambar itu..mungkin juga sedang berfikir apa². tentang apa². 

Alhamdulillah, semalam sudah nampak semua anggota badan bdk tecit ini.. dua tangan yang tecit dan jari² juge, perot, kepala, sepasang kaki yang tecit..sangat comel lah kamu ini! XD

Sonographer cakap baby gurl, tapi dia sedikit confius kerana budak tecit ini sangat menyorok ke belakang. Neves ke mahu jumpa sonographer cantek yg sorang itu? haha. Baby gurl or boy, mana² pun bagus. Mama tetap syg kamu, ye dempon! Kalau gurl, nanti boleh teman mama pegi buat facial! muahaha! ohhh itu yang aku mahu rope²nye! -_-"

Nak tunggu scan yang lain pulalah. Mungkin time itu, sonographer tidak confius lagi..gagaga...


3 comments:

  1. yg ni mcm pic haziq... tgn slalu ata kepala.. atas muka

    ReplyDelete
  2. ya ka? ahaha....tu la..sepanjang scan tu, mcm tu ja tgn dia. nnti amani ada geng la kak ifah.. ni bb gurl.. :)

    ReplyDelete
  3. be strong k babe...

    ReplyDelete